Cuvantul "intr" din propozitia "Intr-o iarna, multumita unui om de inima (...) izbutise sa patrunda in corpul privilegiat al hamalilor de la gara" este prepozitie (si daca DA ce functie sintactica are)? Argumentati.

2
nu stiu habar nam
iti multumesc mult... "chiar m-ai ajutat" :[|

Răspunsuri

2014-03-10T20:56:03+02:00
Nu este prepozitie, este Complement circumstantial de timp.
Cand? intr-o iarna.

1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-10T21:48:43+02:00
Da este prepozitie cu f.s. de complement circumstantial de timp(cand multumita unui om de o inima?intr-o iarna)sper sa fie bn si ca te-am ajutat

1 5 1