Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-19T15:17:22+02:00
Din  codru se ridica un stol  de pasarele .                                                              tu mananci o prajitura care are numele de magura .                                              tatal lui este prepelicar  .                                                                                     triumful este in lupta cu dusmanii .                                                                     el are credinte foarte adanci ( adica are o credinta foarte mare FATA DE DUMNEZEU) 
2 4 2
2014-11-19T15:26:42+02:00