Spuneti care sunt pronumele demonstrative si pronumele adjectivale pronominale demonstrative:,,spre marea uimire a celor de fata,el spunea din cuvant in cuvant ce spusese si lica...'',,pe cel deal,pe cel colnic,trece-o fata si-un voinic.'',,iaca,daca nu v-am sacelat astazi,faceti otrocol prin cele mate...'',,celui care face un cadou Ii fac unul mai mare,celui care-mi surade-i surad.''

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-10T20:50:24+02:00
2014-03-10T21:00:28+02:00