Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-19T15:06:40+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
802+28:2x4=802+14x4=802+56=858 803 -2x48:3=803-96:3=803-32=771
409+56:4 x5=409+14x5=409+70=479
408-3x45:5
=408-135:5=408-27=381
2 3 2
  • Utilizator Brainly
2014-11-19T15:11:33+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
802+28:2*4=802+14*4=802+56=\boxed{858} \\ 
803 -2*48:3=803-2*16=803-32=\boxed{771} \\ 
409+56:4*5=409+14*5=409+70=\boxed{479} \\ 
408-3*45:5=408-3*9=408-27=\boxed{381} \\
1 1 1