la un magazin sau adus 3 cupoane de material pt perdea in total 74 m.sa se afle cati m sunt in fiecare cupon,daca in primul se gasesc cu 4 m mai mult decat un sfert din al doilea,iar in al treilea sunt de 2 ori mai putin decat in al doilea

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-03-10T20:51:42+02:00
1.I____I+4
2.I____I____I____I____I
3.I____I____I
 In total sunt 74 m .
 74-4=70 
 70:7=10 o parte 
 10+4=14 m primul cupon
 10x4=40 m al doilea cupon
 10x2=20 m al treilea 
 Verificare : 14+40+20=74
1 5 1
2014-03-10T20:54:24+02:00
1.I.....I+4
2./-----/I.....I.......I.....I
3.I-----I-----I
 In total sunt 74 m
 74-4=70 
 70:7=10 o parte 
 10+4=14 m (primul cupon)
 10x4=40 m a(l doilea cupon)
 10x2=20 m (al treilea si ultimul cupon)