Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-19T15:07:44+02:00
Lume...Lume...Noua Ciocolata cu 2 creme cu Vanilie si Ciocolata acum in magazine la pretul de 5, 50 de Lei. Oferta LIMITATA!
1 5 1
2014-11-19T15:12:19+02:00
Ciocolata ce poate fi mai dulce, mai cremoasa si mai imbatatoare ca ea.. Este antidotul pentru fiecare inima ranita.. Este bucuria fiecarui mic copil, dar si chiar fiecarui iubitor de dulce.. Deci ce mai asteptati, veniti procurati si veti ramine surprins pentru mult timp.. Doar acum cumparati 2 ciocolate si veti primi cadou inca una..  
Nou ! Ciocolata " Martinel" . Se adreseaza copiilor de toate varstele , chiar si bunicilor. Ingredientele ei 100% naturale , deci sanatatea este in siguranta .