Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-19T14:58:14+02:00
 Tara noastra e un adintre cele mai frumoase tari, fiind acoperita o mare parte cu munti. Ea poate fi evaluata ca un obiectiv turisti, care merita vizitat.
  In tara noastra traditiile si obiceiurile raman adeseori, prin mostenire. La fel ca si in cazul caselor taranesti.
  Totul este bine si frumos, mai putin conducerea, totusi speram sa se repare si asta, ca sa putem locuii intr-o tara perfecta.
2014-11-19T14:59:33+02:00
Tara noastra Romania este o tara fascinanta.Este plina cu lucruri minunare ce pot fi vizitate si de noi si de oamenii din alte meleaguri.
Ne bucuram de aceasta minunata tara care ne ofera tot ce ne putem dori.
Eu sunt mandru de aceasta tara si sunt mandru ca sunt roman.

3 4 3