Sa ma ajute cineva.descrie anotimpul iarna ajutandu- te de ilustratie si de mesajul transmis din text. din lectia palaria omului- de - zapada de cls. a 4 a. 2). formuleaza invatatura desprinsa din text.

2
TE AJUT LA INTREBARI
Buna ce zici ma ajuti
La 2. Formuleaza invatatura desprinsa din text.poti sa ma ajuti?
stai calmaa eu akm citesc am mancat si eu.
Bine.

Răspunsuri

2014-11-19T14:52:06+02:00
Nu stiu ce sa spun...nu stiu aceasta lectie dar am sa o caut pe net si o sa te ajut daca iti mai trebuie desigur! ;)
nu ai pentru ce acum ma apuc sa caut ;)
Multumesc
Si mai am un ex.care spune asa,adreseaza cate o intrebare omului - de- zapada si copilului.
EU SUNT IN CL A 4
il fac si pe ala cu adreseaza..bla,bla
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-19T15:21:43+02:00
1 INTREBARILE 
 1IN CE ANOTIMP SE DESFAFOA ACTIUNEA?
2 DE CE ISI DOREA OMUL-DE -ZAPADA  SA DISCUTE CU BAIATUL?
3UNDE VOIA  BAIATUL SA DUCA PALARIA OMULUI-DE-ZAPADA?
4DE CE I-A DAT OMUL-DE -ZAPADA PALARIA?
5 CE-I PROMITE BAIATUL OMULUI-DE -ZAPADA?
Multumesc mult pentru ajutor,dar primul ex.este bun sau ala este rasp.la 2.
NU LA DOI LA 1
Buna ,ma ajuta si pe mine cineva ca am ramas fara puncte.formuleaza invatatura desprinsa din text.din palaria omului de zapada.