Răspunsuri

2014-11-19T14:43:13+02:00
A+b+c=42
b=15,a=cx15+2
15c+2+15+c=42,16c=25,c=25/16

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-19T15:04:00+02:00
B=5*3                                                c nu poate fi 2 pentru ca:
b=15                                             15*2+2=32 dar a trebuie sa fie <27
a+15+c=42                        cea ce inseamna ca prob este gresita
a+c=27
a:15=c r2
15*c+2=a
c poate fi 1
15*1+2 =17{a}
v: 17+1=18 dar c nu e 1 ne demostreaza calculu