Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-19T14:36:24+02:00
7a+3b=29
3a+4a+3b=29
3(a+b)+4a=29
3x7+4a=29
4a=29-21=8
a=2
b=5
marcheaza-l daca e cel mai bun.multumesc!
este 3*(a+b)+4a=29?
da,
ms
am mai pus o intrebare ai putea sa ma ajuti daca sti?
2014-11-19T14:37:43+02:00
Scazi din prima ecutatie de 3 ori a doua ecuatie=>
=>7a+3b-3*(a+b)=29-3*7
=>7a+3b-3a-3b=29-21
=>7a-3a+3b-3b=8
observi ca se anuleaza b
=>4a=8
=>a=8/4=>a=2
inlocuiesti a in oricare ecuatie :
a+b=7
=>2+b=7
=>b=7-2
=>b=5
1 5 1