La o fabrica de paine s-au produs 4274 de painini si 926 de cornuri.S-au repartizat pentru 3 magazine cate 846 de paini si 218 cornuri .
Cate paini au ramas in fabrica? Dar cornuri?
Va rog imi trebuie urgent !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-19T13:54:33+02:00
4274-3x846=4274-2358=1736 paini
926-3x218=926-654=272 cornuri

2 5 2
2014-11-19T14:08:06+02:00
4274-846=3428 painebi ramase
926-218=708 cornuri
cine eu
pe Robert il intrebam, primul raspuns este corect. el a uitat ca sunt 3 magazine ..
ok ms
cu placere
nai pentru ce