Răspunsuri

2014-11-19T13:55:32+02:00
Asemanari:
- toate sunt ape dulci
- toate sunt ape statatoare

Deosebiri:
- lacurile pot fi si sarate
- de maime si adancime
- specii de flora si fauna usor diferite
3 3 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-19T13:57:09+02:00
Asemanari: -toate trei sunt tipuri de apa statatoare
                - la toate poate aparea matasea broastei
                 -medii acvatice, medii pentru cresterea pestilor
deosebiri: -la nivel de fauna si vegetatie pot aparea diferente
               -difera ca dimensiuni
5 3 5