Răspunsuri

2014-11-19T13:17:05+02:00
Copilul n-are sireturi la ghetute.
Bunica n-are bundita groasa.
Catelul n-are si el un os.

N-avem timp sa jucam fotbal.
N-avem mancare pentru pisica
N-avem cal pentru caruta
12 3 12
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-19T13:19:57+02:00
Mama n-are bani sa cumpere tot ce doreste copilul.
N-are importanta ca pleci devreme de acasa.
Cine n-are carte, n-are parte.

Noi n-avem o sala de sport la scoala.
Cand n-avem teme, mergem in parc.
N-avem de ce sa ne temem, ne-am facut temele.
ms mult!!!!propozitii frumoae scrise dupa cerinte ms mult o sa iau 10!!!!!
cu placere, mult succes! ma bucur pt. tine.