La un atelier erau 888 m de panza .Pentru a confectiona o bluza sunt necesare 2 m ,iar pentru o rochie 3 m.Pentru bluza s-a folosit un sfert din panza,iar restul s-a folosit pentru rochii.Aflati cate rochii si bluze s-au confectionate in total .

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-19T12:35:29+02:00
888 : 4 = 222 m pt. bluze
888 - 222 = 666 m pt. rochii
222 : 2 = 111 bluze
666 : 3 = 222 rochii
111 + 222 = 333 bluze si rochii in total
8 4 8
2014-11-19T13:45:14+02:00
888:4:2=111 nr de bluze
888-111*2=666
666:3=222 rochi