Răspunsuri

2014-11-19T11:31:20+02:00
Buna mami
Buna draga mea.Cum a fost la scoala?
Bine.
ai luat vreo nota?
Nu mami
Bine du-te si te schimba si hai la masa.
Bine
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-19T11:44:10+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Ma intorc voioasa de la prietena mea.In prag ma asteapta mama.
-Ce faci Miruna ,te-ai simtit bine la Iulia?
-Da mama,daca ai sti ,este o prietena asa buna.
-A-ti facut problema pe care nu o stiai?
-Da ,Iulia se pricepe la matematica.Dar m-am luat cu vorba si nu am intrebat unde este tata?
-Tatal tau s-a dus in gradina sa culeaga cateva mere zemoase.
-Ma duc dupa el, mami.