Răspunsuri

2014-11-19T11:18:38+02:00
Indicativ - Scriu,merg
Conjuctiv : sa scriu: sa merg
Conditional optativ- As scrie as merge
imperativ Scrieti! Mergeti!
Sper ca te-am ajutat
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-11-19T11:24:19+02:00
Indicativ: am scris , am mers [timp : perfect compus]
Conjunctiv : sa scriu , sa merg
Conditional-Optativ : as fi scris , as fi mers.
Imperativ:  Mergi! [ tu] , Scrii! [tu]
2 5 2