Răspunsuri

2014-11-19T11:14:40+02:00
Traiati-indicativ, imperfect
am auzit-indicativ,perfect compus
plecasera-indicativ,mai mult ca perfect
privea-indicativ, imperfect
intelesesi -indicativ,perfect simplu
voi fi invatat-indivativ,viitor anterior
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-19T11:16:38+02:00
Traiati - imperfect, pers.  a II-a, plural
am auzit - perrfect compus, pers. I, sg. daca subiectul este eu, sau pl. daca sb este noi
plecasera - mai mult ca perfect, a III-a, pl. 
privea - imperfect, sg., a III-a
intelesesi - perfect simplu, a II-a, sg.
voi fi invatat - viitor anterior, I, sg., 
2 5 2