Răspunsuri

2014-11-19T11:04:23+02:00
Auriu format prin derivare cu sufixul iu de la cuvantul de baza aur           
 ancuta format prin derivare cu sufixul uta de la cuvantul de baza anca 
 faci tot asa  trebuie sa fezi care este cuvantul de baza de la care sau format 
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-19T11:13:59+02:00
Auriu-format prin derivarea cu sufixul ,,riu'' ,provenind de la subst.comun ,,aur''
Ancuta-format prin derivarea cu sufixul ,,uta'',provenind de la subst. propriu ,,Anca''
Tara-de-jos-e format prin compunere
vier-nu stiu :))
sprancenat=format prin derivarea cu sufixul ,,nat'',provenind de la subst.comun ,,sprinceana''
nenumarat-format prin derivarea cu prefixul''ne'',provenind de la verbul la participiu ''numarat''
neclintit-format prin derivarea cu prefixul ,,ne'' ,provenind de la verbul la participiu ,,neclintit''
trecator-format prin derivarea cu sufixul ,,tor'' provenind de la verbul ,,a trece''
impaienjeni-format prin derivare cu prefixul ''im'' provenind de la subst.comun ''paianjen''
a auri-verb la modul infinitiv.........
app...la ''neclintit'' era...provenind de la verbul la participiu, ,,clintit''