Un biciclist parcurge distanta de 90km dintre doua orase si constata ca mai are de parcurs un sfert din drum.

Aflati lungimea drumului dintre cele doua orase.

2
Ajutooor !
il imparti pe 90 la 3 si obtii 30 , apoi il aduni pe 90 cu 30 si obtii 120,deci lungimea este de 120 km!

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-10T20:27:07+02:00
90 IMPARTIT LA 3
APOI 30 PLUS 90 = 120 CREDEMA E BINE AM FACUTO LA SCOALA CU DOAMNA
2014-03-10T20:38:13+02:00
90 : 30 = 30
apoi 90 + 30 = 120
sper ca ti-am fost de ajutor