Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-19T10:38:12+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
√(2*5²+2√121)=√(2*25+2√11²)=√ (2*25+2*11)=√[2*(25+11)]=√2*36=√2*6²=6√2
am folosit paranteze pentru ca radicalul nu are bratul de sus lung ...
2014-11-19T10:41:09+02:00
Deci : 
 2 ori 5 la a doua e 25 + 2  (rad din 121 e 11 ) 
 radical din   2 ori 25 +2ori 11  scoti de sub radical in modul 
 |50+2 ori 11| e pozitiv si il scoti asa cum e 
50+22=72 
  
 stiu stiu sigur cat de coresc sunt calculele dar asa se scoat de sub radical in modul , iar daca modulul era negativ schimbai  ordinea numerelor adica |3-5| iese ca 5-3  . Sper ca ai inteles ceva totusi .. :D