Răspunsuri

2014-11-19T10:27:27+02:00
2 la put. 30 = (2 la put. 3) totul la put. 10 = 8  la put 10 pentru ca: 2x2x2=83 la put 20= (3 la put. 2) totul la put. 10= 9 la put. 10 pentru ca : 3x3x3= 9*put. = puterea* Deci 3 la put. 20 e mai mare :)
acest calcul se face prin descompunerea exponentilor
da
pai nu e asa
scz
ba da
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-19T10:36:54+02:00
2³°=(2³)¹°=8¹°
3²°=(3²)¹°=9¹°

cum exponentii sunt la fel trecem la compararea bazei si asa reiese ca 9>8 implicit 3²°>2³°
3 5 3