Răspunsuri

2014-11-19T09:50:51+02:00
Din punctul meu de vedere da! 

aaa bun asa mi se parea si mie, dar nu eram sigura. Imi trb un referat despre Orasul Interzis si am gasit pe un site tot doar ca mi se parea ca cuv alea sunt pleonasme
Merci :)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-19T09:57:55+02:00
Nu:daca te intreaba unde este  situat orasul...., orasul este (se afla) situat....

AAAAAA daaaaaa! m-am prins
multumesc mult!
cu placere!
:)
si merci si eu!