Va rog ajutati-ma ! E urgent ! Raspundeti la urmatoarele intrebari :
1. De ce credeti ca autorul si-a intitulat textul Iapa lui Voda ?
2. Ce parere aveti despre deznodamantul povestirii ?
Este din Iapa lui Voda de Mihail Sadoveanu urgeeeent, va rog frumos !

2

Răspunsuri

2014-11-19T09:42:15+02:00
1 Pentru ca este vorba despre lapa lui Voda
2 Deznodamantul povestiri mia dat un sentiment de melancolie
 Sper sa-ti fie de folos : )

Multumeeesc ! :)
daca ai putea sa faci raspunsul mai lung...? Daca nu e ok asa...
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-19T12:09:32+02:00
1.Cum principalul personaj este Iapa si faptul ca s-a referit ca daca nu i se rezolva treaba sa ii pupe iapa drept sub coada de aici vine si denumirea operei
2.Un deznodamant frumos si intelept.Voda face dreptate amuzandu-se de  cele zise de mos.
1 5 1