Răspunsuri

2014-11-19T08:54:02+02:00
Pai sunt doar 3 persoane.Bunic-Tata-Fiu.Bunicul este tata.Fiul bunicului este tata.Fiul bunicului(tatal) este fiu.Fiul tatalui(nepotul bunicului) e fiu.Asta ar fi raspunsul amanuntit,dar esenta e aceeasi.
Ce treaba are bunicu? :))))
Bunicul este si el tata
Dupa care fiul bunicului are alt fiu deci si el e tata.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-19T08:54:18+02:00
3 persoane  bunicul tatal tatalui fiului iar copilul este fiul tatalui si tatal fiul bunicului
:)

Multe mulţumiri din partea colegei mele. Vă pupă :))))