Calculati:
a) aria unui triunghi cu lungimea bazei b=15 cm si lungimea inaltimii i=6 cm;
b) lungimea inaltimii unui triunghi avand baza b=1,2 dm si aria A=30 cm patrati;
c) lungimea bazei unui triunghi care are aria egala cu 150 dm patrati si inaltimea de 15 dm;
d) aria unui triunghi dreptunghic avand lungimile catetelor de 3 cm, respectiv 4 cm:
e) lungimea catetei unui triunghi dreptunghic isoscel cu aria de 18 m patrati

2

Răspunsuri

2014-11-19T08:47:41+02:00
Atriunghi este egala cu :A=bazaxinaltinea supra 2 treb doar sa inlocuiesti datele problemei cat  e baza cat e inaltimea ...
2 3 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-19T08:55:42+02:00
A)aria triunghiului - (b*h)/2=(15*6)/2=90/2=45
lb)ungimea inaltimii=   b*h/2=aria triunghiului echivalent cu 12 cm*h/2=30 echivalent cu 12*h=60 echivalent h=60/12=5
c)aria=b*h/2 echivalent cu 150=b*15/2 echivalent cu 300=15*b echivalent cu b=300/15=20
d)aria triungiului dreptunghic0 cateta1*cateta 2/2=3*4/2=6
e)cateta 1*cateta2/2=18 rezulta  cateta 1*cateta 2=36
cateta 1 =cateta 2 rezulta cateta1=6 cateta 2=6
P.S. * inseamna ori
/ inseamna impartit
b=baza
h=inaltimea

7 4 7