Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T23:36:56+02:00
Bogatia primejdioasa trebuie tratata cu modestie. (epitet)
Bogatia ca un cutit, este imprevizibila ( comparatie)
Bogatia zambeste atunci cand te domina ( personificare)
4 5 4
2014-11-18T23:38:54+02:00
Epite bogatia mea saraca Comparatie bogatia ca Soarele Personificare bogatia vorbeste Bogatia mea saraca ma scos din situatia grea In zilele noastre bogatia este ca Soarele Intre cei doi bogatia vorbeste In zilele noastra bogatia este ca Soarele
2 5 2