Complete le mots par c ou ç
re.ette,fa.ette,fa.ade,grima.ant,fian.aille,fa.on,fian.e,rempla.ant,rempla.ement,pronon.able,
pronon.iacion,commer.ant,effa.able,effa.ement,gla.on,gla.iere,de.eption,re.ital
dau multe puncte!!!! imi trebuie urgent va rog salvati-ma!!!!!

2

Răspunsuri

2014-11-18T23:21:42+02:00
Recette , facette,façade,grimaçant,fiançaille,façon,fiance,remplaçant,remplacement,prononçable,prononciacion,commerçant,effaçable,effacement,glaçon,glaciere,deception,recital.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T23:22:33+02:00
Recette ( sidila ) facette ( sidila ) facade ( sidila ) grimac (simplu) antc fiancaille (sidila) facon (sidila) remplac (simplu) enementc (simplu) pronocable (sidila) pronocation (sidila) commerc (simplu) antc (simplu) effacable (sidila) effacement (sidila) glason (sidila) galciere (simplu) deception (c simplu) recetial (c simplu)
http://www.francaisfacile.com/exercices/exercice-francais-2/exercice-francais-33750.php poate te ajuta de acum in colo... eu il folosesc si ii foarte bun
mersi:**