Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-19T00:02:56+02:00
Am citit acum poezia Decor si vad ca este vorba de iarna care a pus stapanire pe natura, facand-o sa para fantomatica. Ia fiecare strofa si scrie ce crezi tu ca inseamna . De exemplu in strofa: Copacii albi, copacii negri
Stau goi în parcul solitar
Decor de doliu funerar ...
Copacii albi, copacii negri.
  Prin intermediul epitetelor , poetul induce ideea ca  iarna a adus o atmosfera singuratica, monotona,
Si asa mai departe. Spui de figurile de stil ce inseamna fiecare
6 3 6
2014-11-19T00:16:30+02:00
         Poezia ,,Decor'' de George Bacovia este o poezie simbolista iar actiunea se intampla intr-un parc, pe timp de iarna.
        Titlul este format dintr-un substantiv comun, care denumeste un spatiu public, de obicei plin de viata si de culoare.
          Dupa parerea mea, mesajul pe care vrea sa ni-l transmita poetul este acela de melancolie si tristete.
          Consider ca anotimpul iarna cu decorul sau alb-negru, simbolizeaza la Bacovia agonia. 
          In concluzie, mesajul textului este foarte sugestiv si ne arata starea sufleteasca a poetului.
8 5 8