Răspunsuri

2014-11-18T22:56:15+02:00
Omoara-te Ucide-te fa ce vrei nu ma intereseaza  dar nu uita candva ai sa regreti .....foarte mult.Atunci cand vei fi intins pe strada cu sticla in mana fumand nemaiputand respira si simtind ca ai inebunit sa  nu zici ca nu te-am avertizat caci dependenta aceasta te baga  in mormant.
1 2 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T22:58:29+02:00
O gandire pozitiva si cel mai important sa manance sanatos iar dupa ar trebui ca parinti sa aibe grija de ei iar ar trebui sa numai ii copie pe alti cu o atitudine nepotrivita 
....sper ca ti-am fost de folos 

2 5 2