Răspunsuri

  • Bai
  • Ambiţios
2014-11-18T22:44:08+02:00
X+4x-21=0
x+4x=0+21
x+4x=21
x+x=21-4
x+x=17
2x=17
x=17:2
In cazul in care ai invatat cu virgula,calculezi tu mai departe daca nu,eu asa stiu ca se rezolva ca si eu tot la ecuatii am trecut ,un merci su un cel mai bun raspuns daca se poate!
era x patrat nu x simplu
aaa
scz
x^2+4x-21=0; x(x+4)=21;x(x+4)=3*7; x=3;x+4=7 deci x=3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T22:45:40+02:00
4x=21
x=21/4
x=5 intregi si 1/4
si x patrat unde e ?
Explica-i fetei!
x^2+4x-21=0; x(x+4)=21;x(x+4)=3*7; x=3;x+4=7 deci x=3 aceasta este rezolvarea corecta a ecuatiei