Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T22:34:22+02:00
Referatul este o pevestire  mai mare si mai formala a unei opere.
De exemplu am de facut un referat la muzica despre un om,am voie sa copiez exact informatiile sau trebuie sa la zic cu cuvintele mele???:) Este prima oara cand fac un referat!
Poti sa scri ca acolo dar mai baga ceva si de la tine ca sa nu se prinda .Sinonimele
referatul este povestirea prescurtata a unui text
referatul - adica sa faci tu o povestire gen compunere doar ca mai pe scurt ca sa fiie mai clar
2014-11-18T22:34:44+02:00
Un referat este o varianta mai scurta si mai putin complexa a unei lucrari de finalizare de studii .
De exemplu am de facut un referat la muzica despre un om,am voie sa copiez exact informatiile sau trebuie sa la zic cu cuvintele mele???:) Este prima oara cand fac un referat!
Pai poti sa zici si cu cuvintele tale si cu putine informatii exacte ,