Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T22:29:19+02:00
Cu i din i la inceput - inota , ingheta , inflorea
cu i din i la sfarsit - a hotari , a uri , a omori , a rehotari
imi mai trebuie 4 cu cu i din i la sfarsit
in total patru cu i din i la sfarsit ?
incordat ,inecat ,inceruri
a omori ..a tar a hotari etc
  • Utilizator Brainly
2014-11-18T22:33:56+02:00
La început
"a începe", "a îngâna", "a înlocui", "a întreba"
La sfarsit
"a târî", "a omorî", "a vârî", "a pârî" etc.