Explicatii zbor subtire de gandac ; glasuri mici de randunici ; acolo apa canta un cantec surd infioratori ;;;;;; in cos fasaiau din cand in cand grauntele ;; in covata zvagnea in pulbere fina faina

2

Răspunsuri

2014-11-18T22:22:31+02:00
Trebuie sa zici si contexul ca sa intelegem dar uite ;firave;straniu ciudat;scoteau zgomote;
se -nalta abur moale in gradina
se -nalta abur moale in gradina : pe jos pornesc furnicile la drum: acoperisuri vestede-n lumina: intind spre cer ogeacuri de fum soare crud in liliac zbor subtire de gandac: glasuri mici:i de randunicii : acolo apa canta un cantec surd infioratore: in cos fasaiau dincand in cand grauntele : in covata zvagnea in pulberew fina faina evedintiati efectele artistice ale acestora
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T22:34:19+02:00
Zbor subtire de gandac -atunci cand trece fara observare pe langa tine 
glasuri mici de randunici- cand pasarile canta in natura 
colo apa canta un cantec surd infioratori -usor cand apa curge cu valurile ei ca un cantec , 
in cos fasaiau din cand in cand - a verifica  in cos din cand in cand 
.......sper ca te-am ajutat 
2 3 2