Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T22:16:41+02:00
Adica sa iti dea un numar natural.Adica daca de exemplu la ecuatie iti da rezultatul 4 supra 2 sa il scrii 2.
N inseamna numerele care fac parte din multimea nr nat.
N={1,2,3,4,5,..5656765}
Iti multumes,MI-a facut placere sa te ajut.
mia dat 8 si e bn nu
adica scriu adevarat
hei
Da.
  • Utilizator Brainly
2014-11-18T22:18:59+02:00
N* reprezinta multimea numerelor naturale NENULE.
Daca x∈N* ⇒ x≠0
x∈{1,2,3,...}