Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T22:16:37+02:00
Dai factor pe 3^43 si ai:
3^43*(3^2+3^1+3^0)=3^43(9+3+1)=
=3^43*13 deci se imparte exact la 13

Deci dai factor pe 3 la puterea 43 si ai
3 la puterea 43 inmultit cu ( 3 la a puterea 2 + 3 la puterea 1 + 3 la puterea 0)=
=3 la puterea 43 inmultit cu (9+3+1)
=e la puterea 43 inmultit cu 13.

Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
2014-11-18T22:28:20+02:00
3^45+3^44+3^43=
=3^43(3^2+3+1)
=3^43*(9+3+1)=
=3^43*13 care se divide la 13