Răspunsuri

2014-11-18T22:15:08+02:00
Dintr-un urs se pot face imbracaminte in general si cam  atat

s-au ursul mai este folosit la circ pentru a face lumea sa rada
corect! :)
Sau se fac cârnați din carne de urs
ca carne nu cred ca se foloseste la noi in tara
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T22:17:47+02:00
Dintr-un urs se pot face:imbracaminte(cojoc din blana de urs),covor(din blana ursului) si obiecte ornamentale(ghiarele ursului sau talpile sale)

1 5 1