Răspunsuri

2014-11-18T22:03:10+02:00
Titlil este o cheie de lectura ,un element anticipativ de orientare a lectorului catre o tema,o cale de a patrun de in profunzimile textului
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T22:09:50+02:00
Titlul anticipeaza tema motivele centrale si sentimentele expuse
titlul este un element sugestiv 
evdentiaza elati titlu continut prin 2 mijloace artistice figuri de stil sau imagini artistice

2 5 2