La un concurs participa 156 baieti si 143 fete.Participantii sunt grupati in echipe in care au acelasi numar de concurenti si acelasi numar de fete.
a) Aratati ca se pot forma 13 echipe.
b) Aratati ca nu se pot forma 4 echipe.
Aceasta este o problema.Va rog ajutatima!

2

Răspunsuri

2014-11-18T22:06:14+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A  (156+143):13=23 conc intr-o echipa
b   (156+143):4=74,75 nu se pot forma 4 echipe
3 4 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T22:08:21+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
143 = 13 x11
156 = 2² x 3 x 13
cmmdc= 13
deci se pot forma 13 echipe  care vor avea cate 11 fete si cate 12 baieti
nu se pot forma 4 echipe deoarece 143 nu este divizibil cu 4
5 3 5