Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T22:03:10+02:00
Aria paralelogramului = B ori inaltimea
a)6 ORI 4=24 CM PATRATI
B)10 ORI 1/5=2 CM PATRATI
C)0,04 m=40 mm rezulta ca aria = 40 ori 20 =800 mm patrati=8 cm patrati
d)bc=2+6=8 cm, aria lui abcd=8 ori 6 = 48 cm patrati
2 5 2
2014-11-18T22:24:03+02:00
A) a=BC*AE=6*4=24cm^2
b) A=BC*AE=10*1/50=10/50=1/5=0.2cm^2
c)A=BC*AE=.04*0.02=0.008mm^2
d)A=BC8AE=(2+6)*6=8*6=48cm^2
1 5 1