Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T21:42:29+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
3+6+9+...+297=150x
3(1+2+3+...99)=150x
3*99*100:2=150x
14850=150x
x=14850:150
x=99

  • Utilizator Brainly
2014-11-18T21:44:03+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
150x=3+6+9+.....+297 \\ \\ 150x=3(1+2+3+.....+99)|:3 \\ 
\\ 50x=1+2+3+......+99 \\ \\
50x= \frac{99(99+1)}{2}  \\ \\ 50x= \frac{100*99}{2} \\ 
\\ 50x=50*99|:50 \\ \\
\boxed{x=99}
3 3 3