Răspunsuri

2014-11-18T21:48:18+02:00
Afabil-amabil.
corigenta-restanta.
dioptrie-tarie.
coleopter-Ordin de insecte cu patru aripi dintre care cele două superioare (elitre), întărite, au rol de protecție pentru celelalte două, care sunt subțiri, membranoase și servesc la zbor; (și la sg.) insectă care face parte din acest ordin.
tombal-funerar.
pirita-sulfura de fier.
stalactite-
 Depunere calcaroasă de formă conică fixată cu baza pe tavanul unor goluri subterane (peșteri, galerii), rezultată din depunerea, de-a lungul timpului, a calcitului din picăturile de apă.
confident-tainic.
lamentatie-vaitat.
AFÁBIL, -Ă, afabili, -e, adj. (Despre oameni și manifestările lor) Binevoitor, cordial. – Din lat. affabilis, fr. affable.
DIOPTRÍE, dioptrii, s. f. Unitate de măsură a puterii unei lentile, având la bază puterea lentilei cu distanța focală de un metru. [Pr.: di-op-] – Din fr. dioptrie.
Daniella8 poti sa nu scrii nuni trebu damu
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T21:50:06+02:00
Afabil-binevoitor
corigenta-persoana care la incheerea anului scolar nu a trecut clasa din cauza notelor
dioptrie-unitate de masura a puterii unei lentile
coleopter-ordin de insecte cu 6 picioare si 4 aripi
tombal-mormant,funerar
pirita-sulfura de fier
stalactite-turtur
confident-prieten
lamentatie-vaitat
6 4 6