Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T21:33:19+02:00
Ar trebui sa credem ca viata este frumoasa,ca trebuie sa traim fiecare clipa si ca trebuie sa fim fericiti.Totusi,mai sunt momente in viata cand te trezesti la realitate cand realizezi ca in viata nu este totul roz si cand dai de anumite probleme peste care trebuie sa treci.Daca in viata nu ar exista nici o problema totul ni s-ar parea plictisitor si nu am sti intradevar sa ne bucuram de clipele fericite daca nu mai trecem si prin momente grele.Asadar viata este cel mai frumos dar pe care l-am primit si trebuie sa profitam de ea,sa fim fericiti sa ne bucuram de clipele fericite dar in acelas timp trebuie sa stim sa trecem peste clipele grele si sa realizam ca orice incercare a vietii ne face mai puternici pe viitor.                                            Sper ca te-am ajutat :)
2014-11-18T21:33:55+02:00
Poti sa incepi viata este izvorul nostru de idei si perfectiune...