Răspunsuri

2014-11-18T21:31:00+02:00
1+2+3+4+5+6+......+2020=(2020*2021):2
2021+2*(2020*2021):2=2021+2020+2021=2021(2020+1)=2021*2021=patrat perfect
Fa 2020x2021 totul impartit la 2 si calculeaza in ecuatie si incearca sa il scrii ca un p. p.(patrat perfect) adica un nr la puterea a2 a
de ce?
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T21:32:03+02:00
A=2021+2×(1+2+3+...+2020)=2021+2x(2020x2021:2)=2021+(2020x2021=2021(1+2020)=2021x2021=2021²  deci este patrat perfect

9 4 9