Avem ca temă să facem o reclamă la orice, dulciuri, etc. Majoritatea copiilor fac despre Milka.și eu vreau despre dulciuri, dar vreau ceva mai original!

2
ȘI CE SĂ CUPRINDĂ RECLAMA CU ACEL DULCe? vă rog!!

Răspunsuri

2014-11-18T21:21:41+02:00
Fi creativa si inventeaza ceva nou  cu numele tau :0 ;0
Vreau despre dulciuri. :)
in reclama sa pui un nr de telefon pt comenzi magazine unde il gasesti site pe care sa intri pt detali si numele lui si atat
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T21:23:10+02:00
M&N sunt niste bomboane cu alune sau doar ciocolata cu lapte.
costa doar 2,50 lei  un pachet mic.se pun in troturi si se mananca si goale daca le dai la copii.