Răspunsuri

2014-11-18T21:04:05+02:00
Fonetica este stiinta care studiaza sunetele unei limbi.
Fonetica este ştiinţa care studiază sunetele unei limbi.
si eu ce am zis -_-
exaact acelasi lucru ca mine
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T21:05:02+02:00
Fonetica este studiul sunetelor produse de vocea umana. Fonetica analizează aspectul fizic al sunetelor, de la articulare până laperceptie.
sper ca te-am ajutat...
1 5 1