Traducetimi si mie prop. urmatoare in romana

1. Tom is in the living room listening to some music .

2. My neighbor and his sin are very busy working for the Post Office .

3. The shop is near the corner so , please , bring me some milk .

4. I am very happy that you have a new job .

5. Carol is outside with the boys from Milan.

6. We are very excited because you've invited us .

7. This penguin is very admired by all of those children

8.Joe likes football and he is a good football player .

9. Rob is a nice boy, he always says hello to us .

10. You are very lucky to be his wife , he is a generous man .

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T21:05:45+02:00
1.Tom este in sufragerie ascultand muzica                                                            2.Vecinul meu si fiul sau sunt foarte obositi lucrand pentru oficiul postal.                3.Magazinul este langa colt asa ca te rog sa imi aduci niste lapte.                        4.Sunt foarte fericit ca ai un nou loc de munca.                                                    5.Carol e afara cu baietii din Milano.                                                                    6.Noi suntem foarte incantati pentru ca ne-ati invitat.                                            7.Acest pinguin este foarte admirat de toti copiii.                                                  8.Lui Joe ii place fotbalul si el e un fotbalist bun.                                                  9.Rob e un baiat dragut,intotdeauna el ne saluta.                                                  10.Esti foarte norocoasa sa fi sotia lui,el e un om generos.
1 5 1
2014-11-18T21:29:21+02:00
1.Tom este in camera de zi si asculta muzica.
2.
3.Magazinul este aproape de colt si te rog adu-mi niste lapte.
4.Sunt fericit ca aveti un nou loc de munca.
5.Carol este afara cu baietii de la Milano.
6.Suntem foarte incantati ca ne-ati invitat.
7.Acest pinguin este admirat de toti copii.
8.(Lui) Joe ii place fotbalul si el este un jucator foarte bun.
9.Rob este un baiat dragut,intotdeauna el saluta ereu pe noi.
10.Estii foarte norocoasa sa fii sotia lui,el este un om generos.