Răspunsuri

2014-11-18T20:52:34+02:00
Da stiu eu pe "cuneva"
DEXUL
Sti ceva,daca nu te intereseaza nu mai raspunde! Site-ul acesta este pentru ati face din temele pe care nu le stii.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T20:53:32+02:00
STUPEFIÁNT (Substanță din categoria drogurilor) care produce alterări ale funcțiilor psihice. ♦ (Substanță medicamentoasă) care inhibă centrii nervoși, provocând o stare de inerție fizică și psihică și care, folosită mult timp, duce la obișnuință și la necesitatea unor doze crescânde; (substanță) care, prin folosire repetată, dă naștere fenomenului de dependență; drog.
1 5 1