Răspunsuri

2014-11-18T20:53:51+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T20:57:33+02:00
Circulatia mare este de la inima la corp.Din atriul stang al inimii pleaca sange incarcat cu oxigen ,trece in ventriculul stang.De aici prin artera aorta sangele incarcat cu oxigen ajunge la celule unde se produce schimbul de energie.De la celule pleca sange incarcat cu dioxid de carbon prin vena cava si ajunge in atriul drept.                                                                                                                  Sper sa te fi ajutat
2 5 2