Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T21:06:11+02:00

Epitete:soare auriu, padure de smarald, ghiocel argintiu, zambet trist, cer limpede.
Metafore:ploaie de meteoriti, zgarietori de copaci, cuib de zana, piciorul muntelui, timpul este bani.
Comparatie:un om inalt ca un brad, soare rotund si palid ca un vis de tinerete, slb ca fulgul de zapada, fat-i rosie ca marul, fuge ca un iepure.


2 5 2
2014-11-18T21:19:46+02:00
Ploaie de tunete soare auriu ca negru frumos ca fat-frumos
1 5 1