Răspunsuri

2014-11-18T22:45:56+02:00
Nu pt ca sunt de relugi diferite fata de egipteni 
parerea mea
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-19T02:56:28+02:00
A fi 'arab' ține de etnie și apartenența la regiunea geografică (Tarile Arabe) ; a fi egiptean ține de naționalitate (Egipt) - e o țară arabă ; a fi musulman tine de religie, deci egiptenii pot fi musulmani, dar și de o altă religie. Deci, toate trei sunt diferite, dar pot avea legătură sau un context geografic și religios comun!
1 5 1